مقالات

انواع روان نویس های فانتزی با کیفیت

روان نویس فانتزی

هنگامی که قصد خرید لوازم تحریر های مختلف را دارید، یکی از محصولات پرطرفدار که دارای تنوع بسیاری در طرح و رنگ هستند، انواع روان نویس های فانتزی می باشند. بسیاری از شما فرق این محصولات با خودکار یا خودنویس ها را زیاد نمی دانید. از این رو در هنگام انتخاب آن ها کمی سردرگم می شوید. این محصولات دوست داشتنی امروزه بسیار پرکاربرد هستند. و شما با استفاده از آن ها می توانید بسیاری از کارهای نوشتاری روزمره خود را انجام دهید. همچنین تنوع و زیبایی خاص این محصولات موجب می شود تا بسیاری از آن ها به عنوان لوازم تحریر های کادویی نیز برای هدیه به عزیزانتان کاربرد داشته باشند.

برای آشنایی بیشتر با این محصولات فوق العاده و کاربردی به ادامه مطلب توجه نمایید.

روان نویس فانتزی

روان نویس فانتزی چیست؟

بسیاری از کارهای روزمره نوشتاری مانند امضا، نوت برداری، تکمیل جزوه، طراحی و یا حتی انتقال پیام در کارت تبریک و یا نامه به دیگران توسط نوشت افزار ها انجام می شوند. امرزه این محصولات دارای تنوع بسیاری هستند. و در بین آن ها انواع نوشت افزار فانتزی، به دلیل زیبایی و طرح و رنگ متنوعی که دارند بسیار پرطرفدار تر هستند. یکی از محصولات کاربردی در این دسته روان نویس فانتزی می باشد. این محصول یک نوشت افزار بین خودکار و ماژیک است. در واقع می توان آن را نوعی قلم دانست که دارای جوهر مایع در مخزن خود می باشد. هنگامی که شما شروع به نوشتن می کنید، این جوهر به سمت سر قلم روانه و روی کاغذ نمایان می شود.

از مزایا این محصول این است که به دلیل مایع بودن جوهر آن نسبت به خودکار دیرتر خشک می شود. پس هنگام استفاده در طولانی مدت، از این بابت مشکلی نخواهید داشت. اما بهتر است از این محصول هنگامی که قصد تند نویسی دارید استفاده نمایید. زیرا در غیر این صورت ممکن است جوهر روی کاغذ پخش شود.

تفاوت روان نویس و خودنویس

بسیاری از افراد هنگام انتخاب لوازم تحریر های فانتزی، این دو محصول را با یکدیگر اشتباه می گیرند. اما لازم است بدانید روان نوبس های فانتزی یا معمولی با انواع خودنویس کاملا متفاومت می باشند.

خودنویس یک نوشت افزار است که در آن به طور کامل از جوهر روان استفاده می شود. در واقع مخزن جوهر آن قابل تغییر و تعویض است. و شما می توانید با خرید یک خودنویس و چندین رنگ جوهر، در موارد مختلف رنگ جوهر را تغییر دهید. در واقع هنگامی که جوهر این نوشت افزار تمام شود، می توانید خودتان آن را شارژ نمایید. اما روان نویس های فانتزی یا معمولی دارای مخزن ثابت جوهر هستند. و هنگامی که به طور کامل از آن استفاده نمایید و جوهر آن تمام شود، قابل تعویض و یا تمدید نمی باشد.

ویژگی روان‌نویس‌های فانتزی

اگر قصد خرید یک روان نویس فانتزی خوب را دارید، باید بدانید این محصولات دارای ویژگی های خاص خود هستند. بهترین نوع روان نویس ها، آن هایی هستند که جنس بدنه و نوک آن بسیار با کیفیت باشد. باید محصولی را انتخاب نمایید که در طولانی مدت مثل روز اول سالم بماند. همچنین طرح و مدل های رنگارنگ و خاص نیز از دیگر ویژگی های انواع روان نویس ها می باشد که برای خریداران بسیار مجذوب کننده است.

روان نویس فانتزی

جمع بندی

از مطالب فوق الذکر متوجه شدید که روان نویس های فانتزی می تواند یک محصول کاربردی روزانه یا یک هدیه خاص برای خود و یا اطرافیانتان باشد. این محصولات دارای تنوع بسیاری هستند. پس هر فردی با هر سلیقه ای می تواند چندین روان نویس رنگی را همیشه همراه خود داشته باشد.

اگر قصد خرید این محصولات فانتزی را دارید، کافی است به صفحه اصلی وب سایت فیور استور مراجعه نمایید. این فروشگاه ارائه دهنده انواع لوازم تحریر با بالا ترین تنوع می باشد. و شما با خیال راحت در کمترین زمان، می توانید تمام محصولات مدنظر خود را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *