مقالات

آشنایی با انواع لوازم تحریر

انواع لوازم تحریر

لوازم های تحریر یکی از کالاهای ضروری برای امور روزمره افراد مختلف می باشد. از کودکانی که به مهد و پیش دبستانی می روند گرفته تا افرادی که در بزرگ ترین شرکت ها مشغول به کار هستند، همگی در طول روز با انواع مختلفی از این کالاهای کاربردی سروکار دارند. تنوع این محصولات به اندازه ای زیاد است که اگر برای خرید این محصولات به فروشگاه های مختلف مراجعه نمایید، برای مشاهده همه مدل های آن زمان کم می آورید. پس برای راحتی بیشتر خریداران، انواع لوازم تحریر بر اساس موارد مختلفی دسته بندی می گردد. در نتیجه هنگام خرید، راحت و سریع تر به محصول مورد نظر خود دست میابید.

برای آشنایی با مدل های مختلف این محصولات کاربردی به ادامه مطلب توجه نمایید.

آشنایی با انواع لوازم تحریر در دسته بندی های مختلف

انواع لوازم تحریر

  • دسته بندی لوازم تحریر با توجه به جنسیت

با این که انواع لوازم تحریر جزو اشیا محسوب می شوند و اشیا ذاتا دارای جنسیت نمی باشند، اما طرح های مختلف این محصولات آن ها را به کالا هایی مورد پسند دختر ها یا پسر ها تبدیل نموده است. از این رو می توان این محصولات را بر اساس جنسیت دسته بندی نمایید. شخصیت های کارتونی، رنگ های صورتی و بنفش، محصولات اکلیلی و دیگر کالا های این چنینی معمولا مورد پسند دختر خانم ها می باشد. و برعکس آن اکثر آقا پسر ها طرفدار محصولات ساده تر می باشند. اما این یک قاعده کلی است. و گاهی پسر ها می توانند دفتر هایی با طرح توت فرنگی انتخاب نموده و یا دختر ها لوازم تحریر با شخصیت کارتونی پسرانه انتخاب نمایند.

  • انواع لوازم تحریر بر اساس کاربرد

اِلمان مهم دیگری که می توان این کالا های پرطرفدار را بر اساس آن دسته بندی نمود، کاربرد این محصولات است. اگر به صورت کلی بخواهیم آن ها را تقسیم بندی نماییم، انواع لوازم تحریر عبارتند از:

1.نوشت افزار ها: انواع خودکار، مداد، مداد رنگی، اتود، ماژیک، هایلایتر و اکسسوری های از قبیل پاک کن، تراش، غلط گیر و دیگر موارد این چنینی.

2.محصولات کاغذی: انواع دفتر مشق، دفترچه، پلنر ها، سررسید ها، کاغذ های A4، کاغذ های رنگی و….

3.وسایل برش و ترسیم: انواع قیچی، کاتر، خط کش، گونیا و تمامی محصولاتی که به وسیله آن می توان اشکال مختلف و هندسی را ترسیم نمود، و یا کاردستی های مختلفی به وسیله آن ها ساخت.

4.وسایل نگهدارنده: انواع جامدادی، کلاسور ها، پوشه و….

همه ی افراد با توجه به نیاز و سلیقه شخصی می توانند هر یک از این محصولات را خریداری و استفاده نمایند. تنها کافی است به دسته بندی محصول مورد نظر رجوع نموده و آن را خریداری نمایید.

انواع لوازم تحریر

  • تقسیم بندی بر اساس مدل و طرح آن ها

همانطور که می دانید در ابتدا انواع لوازم تحریر تنها دارای چند مدل محدود و ساده بود. که البته هنوز که هنوز است، این مدل ها برای انجام کارهای اداری، انجام تکالیف و یا جزوه های دانشگاه مورد استفاده قرار می گیرد. اما امروزه به غیر از مدل های ساده و کلاسیک، لوازم تحریر های فانتزی نیز در  بازار مصرف بسیار پرطرفدار و معروف هستند. فرقی نمیکند چه جنسیتی و یا چه سن و سالی دارید، این محصولات برای تمام سنین جذاب و کاربردی می باشد. برخی افراد از این محصولات زیبا و رنگارنگ با طرح و مدل های مختلف برای دکور میز تحریر خود استفاده می نمایند. و یا حتی یک جامدادیی پر از این وسایل را می توانید به عزیزانتان کادو دهید.

پس طرح و مدل محصولات، یک دستبه بندی دیگر برای تقسیم لوازم تحریر ها می باشد.

خط کش کودکانه

کلام آخر

همانطور که متوجه شدید، دنیای لوازم تحریر ها دنیایی بزرگ، جذاب و متنوع است. پس اگر قصد خرید لوازم تحریر را دارید، بهتر است فروشگاهی را انتخاب نمایید که تمام این محصولات را به صورت یکجا به شما ارائه نماید. تا برای پیدا نمودن محصول مورد نظر خود مجبور به ساعت ها گشت و گذار در فروشگاه و یا سایت های مختلف نباشید.

این روزا بهترین و سریع ترین راه خرید اینترنتی لوازم تحریر می باشد. از این رو فروشگاه اینترنتی فیواستور فضایی امن را برای مشتریان خود به وجود آورده است. و شما می توانید در کمترین زمان ممکن انواع لوازم تحریر را از وب سایت این فروشگاه خریداری نمایید. ارسال به سراسر ایران امکان پذیر است. و شما محصول مورد نظر را سریع ترین  زمان درب منزل دریافت می نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *