سلام!
از اینکه در حال بازدید از وب‌سایت فیواستور هستید خرسندیم!
هدف ما در مجموعه فیواستور این هست که تجربه خریدی مطمئن و در عین حال رضایت بخش برای شما فراهم کنیم.
توجه داشته باشید که ورود شما به وب‌سایت و خرید محصولات به معنای آگاهی کامل و پذیرفتن قوانین و شرایط استفاده از وب‌سایت، کالاها و خدمات فروشگاه اینترنتی فیواستور خواهدبود. شما با ثبت سفارش، قبول کلیه شرایط و قوانین وب‌سایت را اعلام می‌نمایید.

روند ثبت و ارسال سفارش در فیواستور:

از ثبت نهایی سفارش تا تحویل کالا به شرکت پست، تا دو روز کاری زمان خواهد برد و زمان تحویل آن از اداره پست به گیرنده بسته به شهر مورد نظر و فاصله آن تامرکز متغیر خواهد بود.
در صورت انتخاب گزینه ارسال با پیک(مخصوص مناطق ۲۲ گانه تهران) و تیپاکس(برای شهرهایی که نمایندگی تیپاکس دارند)، توجه داشته باشید که ارسال با پیک و تیپاکس ۲۴ ساعت بعد از ثبت سفارش انجام می‌گردد و هزینه بر اساس تعرفه اسنپ و تیپاکس به صورت پس کرایه تعیین می‌گردد.
پس از تایید نهایی سفارش و کسر موجودی کالا، کاربران امکان لغو سفارش را نخواهد داشت. حق لغو و استرداد وجه سفارش به هر دلیلی (ازجمله اتمام موجودی کالا و…) برای فروشگاه فیواستور محفوظ می باشد.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید، مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری یا دلایل فنی مربوط به زیرساخت اینترنت، مبلغ پرداخت شده طی ۴۸ساعت کاری به حساب مشتری واریز و به ایشان اطلاع داده خواهد شد.
شرایط مرجوعی کالا: مفتخریم که این‌ امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کردیم که اگر بنا به هر دلیلی بعد از تحویل کالا مایل به عودت محصول بودند، با کمال میل محصول برگشت داده می‌شود و پس از تایید سلامت کالا مبلغ پرداختی عودت داده می‌شود.
شما می‌توانید پس از تحویل کالا در صورتی که مایل به عودت کالا بودید، در عرض نهایتا ۱ روز کاری پس از تحویل سفارش به واحد پشتیبانی فیواستور اطلاع داده  و نسبت به بازگرداندن کالا اقدام نمایید.