مقالات

لوازم تحریر اسکویشی

اسکویشی (squishy) که در لغت به معنای نرم بودن است. در واقع هر چیزی که سفت نباشد را می توان اسکویشی دانست. و امروزه یکی از جدید ترین وسایل سرگرمی و تفریحی از این جنس می باشند. اصلی ترین محصولاتی که با این نام معروف شده اند، از نوعی فوم نرم فشرده، تولید می شوند. بیشتر کالا هایی که از جنس اسکویشی هستند، در دسته لوازم تحریر های فانتزی قرار دارند. در واقع اسکویشی یکی از برندهای معروف در زمینه تولید و عرضه لوازم تحریر است. این برند با محصولات متنوع و کیفیت برتر، نیازهای تحریری را برآورده می‌کند. اگر قصد آشنایی بیشتر با لوازم تحریر های اسوکوییشی را دارید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

لوازم تحریر اسکویشی

تاریخچه اسکویشی

مبدا تولید و انتشار اسباب بازی و لوازم تحریر اسکویشی از کشور ژاپن بوده است. که تقریبا از سال 2017، این وسایل محبوبیت زیادی در میان مردم آمریکا پیدا نمودند. و کم کم آوازه آن به سرتاسر دنیا رسید. به طوری که امروزه بسیاری از کودکان تا بزرگسالان در کشور های مختلف طرفدار این محصولات هستند.

واژه کاوایی که در زبان ژاپنی به معنای زیبا (cute) است، برای لوازم اسکویشی به کار برده می شود. از این رو به همین دلیل به این لوازم فانتزی، کاوایی اسکویشی (Kawaii Squishy) نیز می‌گویند.
این لوازم جذاب در طرح, شکل و مدل های گوناگون تولید می‌شوند. بسیاری از اسکویشی‌ها به‌همراه بوی خوشی تولید می شوند. و همین امر باعث می‌شود موقع استفاده کردن از آن، حس خوب و واقعی بودن را به شما انتقال دهد. در ادامه انواع این محصولات را به شما معرفی می نماییم.

پاک کن

انواع لوازم تحریر اسکوییشی

همانطور که در مطالب بالاتر ذکر نمودیم، اسکویشی ها دارای تنوع محصول بالایی می باشند. اما معروف ترین آن ها، لوازم تحریر های اسکویشی است. مواردی که در این بخش معرفی می شود، از پرکاربرد ترین لوازم تحریر های اسکویشی هستند.

  • مداد و مداد رنگی: بسیاری از مداد های رنگی و معمولی، از نوع اسکویشی هستند. این محصولات دارای نوک مقاوم و روانی هستند. از این رو کار کردن با آن ها بسیار راحت و دلپذیر است.
  • دفتر، دفترچه‌و جزوه‌ها: امروزه دفاتر پلنر، معمولی، سر رسید،دفترچه‌ها و جزوه‌هایی کاغذ با کیفیت بالا از پرطرفدار ترین محصولات اسکویشی محسوب می شوند. این محصولات در اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی در دسترس هستند.
  • خودکارها: گسترده ترین مجموعه لوازم تحریر های اسکویشی متعلق به از دسته بندی خودکارها می باشد. این محصولات با طراحی‌ و رنگ‌های متنوع توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده.
  • جعبه‌های نگهداری لوازم تحریر: اسکویشی جعبه‌هایی برای نگهداری و مرتب‌سازی لوازم تحریر مانند خودکارها، مدادها و اقلام کوچک تولید می نماید. این محصول به همراه انواع لوازم تحریر بهترین گزینه برای هدیه به عزیزان می باشد.
  • مداد پاک‌کن: یکی از بهترین برند مدادهای پاک‌کن با کیفیت بالا اسکویشی می باشد. این محصولات به شما امکان اصلاح و حذف خطاها در نوشته‌ها را می‌دهند.
  • پاکت‌ها و کاورها: این برند پرطرفدار پاکت‌ و کاورهایی را برای نگهداری و حمل لوازم تحریر ارائه می‌دهد. این محصولات با طراحی‌های متنوع و مناسب اندازه، به شما امکان حمل و نگهداری امن و سبک لوازم تحریر را می‌دهند.

مزایا استفاده از وسایل اسکویشی

  • لوازم اسکویشی یک سرگرمی مناسب به عنوان جایگزین تبلت یا موبایل برای کودکان است.
  • تنوع طرح های زیبای آن محصولات برخی از این لوازم را به یک دکور فوق العاده برای اتاق تبدیل نموده است.
  • انواع اسکویشی در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ تولید می شوند.
  • فشردن این وسایل باعث تقویت انگشتان دست و تمرینی برای مهارت حرکتی می باشد.
  • امکان استفاده از لوازم تحریر های اسکویشی برای همه گروه های سنی وجود دارد.
  • این وسایل هدیه ای مناسب برای کودکان و بزرگسالان است.

پاک کن

خرید آنلاین لوازم تحریر های اسکویشی

بسیاری از شما به دنبال جایی برای خرید بهترین لوازم تحریر های اسکویشی هستید. که ضمن کیفیت محصولات از تنوع بالایی نیز برخوردار باشد. فروشگاه فیواستور بسیاری از محصولات پرطرفدار خانواده بزرگ اسکویشی را در مدل و طرح های متنوع به شما ارائه می نماید. برای خرید انواع لوازم تحریر از نوع اسکویشی و یا دیگر مدل های متنوع، کافی است به صفحه اصلی این وب سایت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *